top of page
Ruben Peeters
2 minuten om te lezen
Tips voor een snelle briefing!
Een project staat of valt met een goede briefing. Geen tijd voor een uitvoerige briefing? Enkele elementen die niet mogen ontbreken ...
Wannes Rombaut
3 minuten om te lezen
Op zoek naar de perfecte hashtag
Hashtags bestaan in alle vormen en maten en voor elke doelgroep. Maar hoe moet je ze precies gebruiken?
Wannes Rombaut
3 minuten om te lezen
Finetune je teksten met enkele handige taaltools
Een foutje is niet het einde van de wereld, maar je maakt er toch liefst zo weinig mogelijk. Doe de check met deze handige taaltools.
Ruben Peeters
2 minuten om te lezen
Beëdigde vertaling? Legalisatie? Help!
Sommige officiële documenten moeten beëdigd vertaald worden, andere moet je laten legaliseren. Hoe zit dat precies?
Wannes Rombaut
2 minuten om te lezen
Ondertiteling en SEO: een onverwacht duo
Het is des mensens: video intrigeert meer dan saaie foto's. En toch ... Alles kan beter. Hoezo?
Ruben Peeters
2 minuten om te lezen
Echt iets te vertellen? Schrijf een podcast!
Je podcasts staan of vallen met een professioneel scenario en goede storytelling.
Ruben Peeters
2 minuten om te lezen
Te veel druk op de ketel? Waarom boilerplates je geen kopzorgen mogen bezorgen ...
Een boilerplate is eigenlijk een journalistieke denkoefening voor je organisatie. Niet meer, maar zeker niet minder.
Wannes Rombaut
3 minuten om te lezen
De basis van videomarketing
Wat is de meerwaarde van videomarketing en hoe begin je eraan?
Ruben Peeters
3 minuten om te lezen
Waarom je een whitepaper beter kleur geeft
Met strakke copy en een knappe lay-out kan een whitepaper een onmisbaar en boeiend instrument zijn om meer leads te winnen.
bottom of page