top of page
Wannes Rombaut
4 minuten om te lezen
Communicatie plannen: de juiste boodschap in het juiste jasje
Een goed communicatieplan doet wonderen. Het maakt campagnes behapbaar en het splitst langetermijnprojecten op in overzichtelijke doelen.
Wannes Rombaut
4 minuten om te lezen
Een effectief communicatieplan begint bij een grondige verkenning
Wat wil ik bereiken?
Vanuit welke context moet ik mijn doel najagen?
Josti Gadeyne
11 minuten om te lezen
Schrijven voor fondsenwerving -Fondsenwerving is als goede storytelling
Schrijven met als doel giften te verzamelen verschilt niet zoveel van goede storytelling.
Ruben Peeters
2 minuten om te lezen
Boeiende content met een bedrijfsreportage!
Het goede nieuws is dat een bedrijfsreportage niet eens zo veel tijd in beslag neemt en zeker niet zo duur is als je zou denken.
Wannes Rombaut
5 minuten om te lezen
Sterke storytelling laat je niet los
Waarom is storytelling zo populair?
Storytelling vertelt klanten waarom ze om je product of merk moeten geven.
Wannes Rombaut
3 minuten om te lezen
Met de neuzen in dezelfde richting: telewerk en communicatie
Wat zijn de valkuilen van (langdurig) thuiswerken? En vooral: hoe vermijd je ze?
Ruben Peeters
2 minuten om te lezen
Hoe schrijf je de perfecte blogtekst (of laat je ons die schrijven)?
Als een blog iets kan, dan is het wel inspireren en informeren. Vergelijk je producten, licht je diensten toe, bespreek de voor- en nadelen.
An Kestens
7 minuten om te lezen
Machine learning brengt marketing automation op kruissnelheid
Machine learning zorgt ervoor dat je kosten dalen, je inkomen verhoogt en je een betere return on investment krijgt.
Ruben Peeters
2 minuten om te lezen
In de ban van het toverwoord 'transcreatie'
Transcreatie is vooral een héél duur woord uit de marketing en communicatie. Het is een samentrekking van ‘translation’ en ‘creation’.
bottom of page