top of page
Wannes Rombaut
3 minuten om te lezen
Drukken voor niet-drukkers: hippe gadgets en merchandise
Je kan het zo gek niet bedenken of je kan er een logo op zetten. Afhankelijk van het product gebruik je natuurlijk een andere druktechniek.
Wouter De Schepper
6 minuten om te lezen
Niet alleen vissen verslikken zich in plastic
Slechte copywriting is zoals plastic afval: de wereld is beter zonder.
Wannes Rombaut
4 minuten om te lezen
Drukken voor niet-drukkers: hoe inkt op papier verschijnt
Een spoedcursus drukken is nooit tijdverspilling voor content marketeers.
Wannes Rombaut
3 minuten om te lezen
Print en digitaal: mix & match jouw mediacocktail
Hoeveel zet je in op print, wat maak je digitaal beschikbaar …
Peter Van Rompaey
4 minuten om te lezen
Blunderen met Google Translate
Wie Google Translate blind vertrouwt, kan zichzelf onsterfelijk belachelijk maken.
Wannes Rombaut
4 minuten om te lezen
Online wedstrijden volgens het boekje
Wedstrijden zijn win-winsituaties. Gratis spullen voor je klanten, meer verkeer voor jou. Maar ze moeten wel volgens het boekje verlopen.
Ruben Peeters
2 minuten om te lezen
Copy en visual: niet altijd het gedroomde huwelijk?
Visuele content is enorm dankbaar. Beelden zijn veel makkelijker te absorberen dan tekst.
Rene Knecht
9 minuten om te lezen
Hoe verkoopt u een visie, ook als u geen goeroe bent?
Zoekt u naar manieren om uw publiek, collega’s of klanten niet alleen te boeien, maar ook effectief te overtuigen?
Wannes Rombaut
2 minuten om te lezen
Slim "recycleren": haal meer uit je content
Content kan op verschillende manieren gerecycleerd worden. Gebruik bijvoorbeeld oude content als springplank voor iets nieuws.
bottom of page